Jak zrobić retro fale (fryzury na wielkie wyjscie)













Na koniec chciałam Was o coś zapytać. Być może jest to dość śmiały pomysł, niemniej - czesanie sprawa mi przyjemność. Nie jestem profesjonalistką, więc nie śmiem póki co czesać nikogo w ramach profesjonalnych usług, ale chętnie spróbowałabym swoich sił, czesząc którąś z Was właśnie np. na sylwestra. 
Sama tę noc będę spędzać we Wrocławiu, więc jeżeli któraś z Was jest na tyle odważna, by oddać się w moje ręce, a nie pod fryzjerską opiekę, zachęcam do kontaktu. Sądzę, że zdążyłabym uczesać 2-3 dziewczyny (przy założeniu, że nie mieszkają na Psim Polu ;)). 
Nie wiem, czy to nie jest zbyt śmiały pomysł, ale jak pisałam - chciałabym spróbować i sprawdzić swoje możliwości na zupełnie obcych włosach :)



5 komentarzy:

  1. szkoda, że mieszkam tak daleko :( uwielbiam Twoje miny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fryzura fajna, bo nadała Twoim włosom objętości. tak wydają się strasznie ulizane ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety taki urok włosów podatnych :(. Mam podobne, nawet identyczna długość, ale z doświadczenia wiem, że im dłuższe, tym mniej to przyciąga uwagę :D

      Usuń
  3. jejku jaki Ty masz talent, szkoda, że nie mieszkam blisko Wrocławia, bo uwierz, że bym ci truła hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi by chyba takie ładne loczki nie wyszły... totalnie nie mam talentu do fryzur...:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć podzielenia się spostrzeżeniami i równocześnie uprzejmie proszę: nie spamuj. Komentarze z linkami auto- lub cośpromocyjnym zostaną usunięte.

back to top