Upięcie a la Jennifer Lawrence Golden Globes

To upięcie chodziło za mną bardzo długo. W końcu udało mi się złapać kogoś, kto przystał na moje działania na swoich włosach - samej na sobie byłoby mi trudno się tak uczesać, a ja bardzo chciałam, żeby wyszło idealnie. Do tego Kasia - bo to ona użyczyła mi włosów - ma je idealne do tego typu fryzury. To znaczy mocno falowane. A zatem ma gotową teksturę do upięcia bez żadnych dodatkowych działań. Wiem od Kasi, że takie włosy na co dzień są dość problematyczne - trzeba się mocno namęczyć, by fale wyglądały ładnie i schludnie, a nie jak kupa nieokiełzanego siańska. Jeśli pocieszy to właścicielki takich włosów - są one za to moim zdaniem idealne do upięć. Na innym rodzaju włosów musiałabym najpierw je kręcić tak, by powstała objętość i tekstura. Tu włosową masę mamy podaną na tacy. 

Oryginalna fryzura i moja inspiracja wygląda tak:


To, co zrobiłam na włosach Kasi wygląda natomiast tak:









11 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się taka fryzurka :D i aż żałuję że nie mam takich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie upięłaś te włosy, podobna fryzurka by mi się przydała niedługo jednak niestety nie mam takich zdolności :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym tak umieć, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i tylko dla takich fryzur żałuję, że nie mam falowanych włosów :D na co dzień pewnie bym z takimi zwariowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wyszło :) szkoda że sama nie potrafie tego rozpracować, a już o zrobieniu na samej sobie nie wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie fryzurki <3 Wiem mniej więcej jak je zrobić tylko zawsze mam problem z końcówkami, rzadko kiedy uda mi się je podpiąć tak aby się trzymały :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj je zabezpieczać cienkimi gumeczkami (ja zamawiam przezroczyste recepturki na allegro), to pozwala porządnie zabezpieczyć końcówkę danej plecionki i łatwiej wtedy nią manewrować.

      Usuń
  7. Jak zwykle śliczna fryzurka. Nie mogę tego pojąć, jak robisz te fryzury,że w ogóle nie widać wsuwek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest specjalny sposób mocowania wsuwek, próbowałam zrobic zdjęciową instrukcję, ale wyszła porażka ;) Ale: jest na to metoda. Poszukaj w necie filmików: how to use bobby pins, a potem już tylko praktyka ;)

      Usuń

Dziękuję za chęć podzielenia się spostrzeżeniami i równocześnie uprzejmie proszę: nie spamuj. Komentarze z linkami auto- lub cośpromocyjnym zostaną usunięte.

back to top