Fryzura na upał + puder Kryolan anti shine

Dzisiejszą fryzurą raczej nikogo nie zaskoczę. Kiedy jest ciepło, naturalnym odruchem jest zbieranie włosów z twarzy, karku i spinanie. W co? W koczka, oczywiście. Moja wersja to kok na wypełniaczu w wersji podrasowanej. To znaczy - zamiast tradycyjnie schować włosy w/pod koczka, złapałam go gumką, a końcówki włosów owinęłam wokół koka. Jest chłodno, jest elegancko, jest dobrze. I nawet trzydniowa grzywka tak bardzo nie razi ;) 

                            

                          






Drugim bohaterem dzisiejszego dnia będzie puder Kryolan Anti Shine. Część z Was zapewne bardzo dobrze go zna, dla mnie to całkiem świeże odkrycie. Poleciła mi go przyjaciółka, która używa go również podczas intensywnych występów tanecznych i sprawdza się wtedy wyśmienicie. Ja w pudrach niezorientowana jestem w ogóle, bo w gruncie rzeczy wcześniej prawie w ogóle go nie używałam. Ten wypróbowałam u przyjaciółki i przepadłam. Bardzo ładnie wygładza buzie, ale również niesamowicie przedłuża trwałość makijażu. Trzeba go ostrożnie dawkować, ale nie zostawia białych śladów. Z racji swojej transaprentności pasuje do każdego rodzaju cery. Więcej o nim na KWC.

                                                      

 Odkryłam też, że puder świetnie sprawdza się na zdjęciach. Zobaczcie jak gładka jest moja buzia na poniższym zdjęciu. Nie ma na nim ani odrobiny photoshopa. Dobre światło + puder Kryolan i piękna gładka buzia gotowa. Szkoda, że na żywo nie jest AŻ tak gładka, ale i tak jestem bardzo zadowolona z jedwabistego wkończenia.







6 komentarzy:

  1. w upały zawsze związuję włosy i zapuszczam grzywę, bo na czole mi przeszkadza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie ma lepszej fryzury na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie koczki są obowiązkowe u mnie na upał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak koki w taki upał robią furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie. Cudowna fryzura. :3

    PS. Jakim aparatem robisz zdjecia?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć podzielenia się spostrzeżeniami i równocześnie uprzejmie proszę: nie spamuj. Komentarze z linkami auto- lub cośpromocyjnym zostaną usunięte.

back to top