Fryzura z termoloków - 7,8

I finalne fryzury, które można zrobić, jeżeli wcześniej zakręcimy włosy na termoloki. Do tych uczesań potrzebna będzie opaska okalająca całą głowę. Ja swoją kupiłam w okolicach maja i zdaje się, że była docelowo dla dziewczynek, które szły do komunii. Jeżeli nie masz takiej opaski możesz ją zrobić sama przy pomocy np. gumki bieliźnianej i wstążki  czy czegokolwiek innego, co wpadnie Ci w oko w pasmanterii (na mnie ta gumka i cokolwiek czekają już od grudnia, żeby zrobić taką opaskę w złocie). 
Fryzury to znowu wersja z rozpuszczonymi włosami, gdy opaskę po prostu nasuwamy na włosy, tworząc wizerunek lekko romantyczny, trochę boho, trochę hippie oraz druga - gdy pasma przeplatamy przez opaskę, tworząc tym samym kobiece upięcie. 






10 komentarzy:

  1. Właśnie ostatnio kupiłam podobną opaskę, bo bardzo podobają mi się takie właśnie stylizacje. Niestety, ostatnia fryzura, ta z włosami przeplecionymi przez opaskę kompletnie mi nie wychodzi :( ale może to kwestia wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak prawie ze wszystkim. Zobacz też na tę moją, ona jest bardzo niedoskonała, nie bój się niedoskonałości. I spróbuj może maniejszymi pasmami?

      Usuń
  2. Ładne:)
    nailseyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, cieszę się, żę do mnie zaglądasz, ale męczy mnie lekko usuwanie twoich komentarzy z reklamą swojego bloga. Proszę, nie wklejaj więcej adresu bloga.

      Usuń
  3. dlaczego na prawie każdym zdjęciu jesteś goła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby dać radość gawiedzi ;)

      Usuń
    2. po to aby ubranie nie odwracało uwagi od fryzury;P

      Usuń
  4. piękne wlosy, piekna modelka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć podzielenia się spostrzeżeniami i równocześnie uprzejmie proszę: nie spamuj. Komentarze z linkami auto- lub cośpromocyjnym zostaną usunięte.

back to top